Dans, dans, dans!


Ååh jag är bakis idag igen. Men det var värt det den här gången också måste jag säga! Först var vi här hos mig och hade det trevligt:) sen gick vi till NH igår igen.. Lite längre kö igår om man säger så! Trodde att det kanske skulle ta 15min att komma in men det tog väl 45 istället.. Sjukt kallt! men sen kom vi till slut in så då blev det dans, dans, dans för att bli varma. Har tyvärr lyckats slarva bort min handsfree, ett par vantar och chipet på mitt bankomatkort (nej jag vet inte hur det gick till!) under helgen, inte så nöjd med det.

Nyss tittade jag på reprisen av 30km klassisk+fristil eller vad det heter, när Hellner tar guld och Olsson tar brons. Seriöst så fick jag en liten tår i ögat, vilken tönt jag äär:P men det var himla roligt att se faktiskt!

Nu måste jag börja plugga.. Har seminarium imorgon klockan 8, känns sådär roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0