VI TVÅ HEJ DÅ FUCK OFF DU DOG


Blir som vanligt bara blogginlägg när jag är vaken på natten och inte har något att göra, och oftast ångest för att jag ska börja jobba snart. En sådan natt nu kan man säga! Ska upp om 4 ynka pyttesmå timmar. Och jag råkade sova bort precis hela dagen.. Men eftersom jag blivit en kärring och blir ganska så bakis och trött dagen efter jag druckit, så kanske jag kan sova ett par timmar trots allt. Vi får se, ska snart ge det ett försök. Gårdagen, förfest+fest+måndagsklubben i Motala var allmänt ovärd och kostad pengar som inte var värt. Blä. Har varit hos Sarah i hennes nya, fina, stora lägenhete ikväll! pizza och oc, precis vad jag behövde.

Tackar gud för att jag har lördag att se fram emot, Oskar Linnros. På riktigt så älskar jag honom av hela mitt hjärta! har en såndär cool kändiscrush på honom. Favoritlåten nu är nog Din mamma, 25, Annie Hall och eeh ja alla andra fantastiska låtar.




Kommentarer
Postat av: jempi

från och med duuuuuu

2010-08-11 @ 10:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0