cry when you get older


Jag har varit i Stockholm. Jag har gjort av med alldeles för mycket pengar. Men det var faktiskt värt det, köpte för en gångs skull jättefina och bra saker som jag verkligen tycker om. Jag är väldigt glad att jag har Jenny, bästa fina du, som aldrig gör mig besviken.
Vi var på Berns en stund igår. 180kr, inte värt tyvärr. Såg några kändisar:P alltid nåt. Men missade Blondinbella som tydligen var där, läste jag nyss på hennes blogg. Typiskt tycker ju jag.
Nu är jag hemma. Trött, på flera sätt. Bakistrött, trött på att det är söndag, trött på människor. Saknar min kisse, men jag ska iväg och hämta honom snart, min gosunge.



Kommentarer
Postat av: jempi

haha såg också att hon hade varit där och tänkte att fan att vi missade! Du är världens bästa kompis idis! <3 var så kul att du var här.

2010-08-01 @ 22:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0