Ullared<3


Ja, precis så känner jag. Ullared i mitt hjärta. var ju nämligen där igår va! Jag och min syster studsade upp klockan 4 för att sen åka buss klockan 5. Liiiite tidigt kan man tycka! men jag  som är ju så morgonpigg så det gjorde ju inget. Skojaaaa! var sjukt trött såklart. Men tröttheten glömdes ju bort när vi kom in på ullared! Köpte massa saker till flytten. En sådär 2000:- gick det på, men jag lovar, köpte hur mycket som helst. Så nöjd är jag!
Min chef på Arla ringde nyss o fråga om jag kunde jobba idag 14-22, men jag har seminarium 15-17 så det går ju inte. Typiskt! behöver verkligen pengarna. Jaja, ska jobba natt imorgon iaf, så lite blir det ju.
Ska börja packa lite kläder nu. Skojsigt. Sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0