Tröööööött!!


Verkligen jättetrött alltså. Sov inte alls bra inatt. För det första kunde jag inte somna på cirka 2 timmar och så har jag kommit på att jag pressar tänder när jag är stressad = ont i huvudet = kan inte sova.
Hade föreläsning mellan 10-12 idag, helt okej var den men det blir lite konstigt när det märks så himla tydligt att föreläsaren inte alls håller med om det den pratar om. Blir ju så att man inte tar det så seriöst då va.. men men!
Sen kom pappa och hämtade mig på universitetet, direkt till IKEA och handla en massa, sen hem och montera ihop allt och hänga upp grejer och blabla.. Och nu är jag äntligen hemma, efter åtta timmar. Kämpigt! Men nöjd är jag faktiskt. Blev visserligen sjukt besviken på en hylla jag köpt som var fel! så måste tillbaka till jävla IKEA och byta skiten.
Imorgon tror jag att jag kanske ska flytta på riktigt så att säga, men det beror på om jag orkar och om mattias kan hjälpa mig.

Nej nu orkar jag inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0