There's a war in all the heads and there's a war in mine as well


Jaha. Sen sist har jag packat lite, pluggat jättelite, ätit jättemycket. Funderar på om jag ska packa lite till innan jobbet, även fast jag egentligen skulle behöva plugga som ett as. MEN JAG ORKAR INTE. Kan inte. Gååår inte. Så det blir väl lite packa i alla fall.

Har ju äntligen skaffat Spotify nu efter mycket segande. Hur nöjd är jag? asnöjd! Sjukt bra faktiskt. Enda spellistan jag fått ihop hittills är en Singer/songwriter, men det är ju nästan bara det jag lyssnar på.
Några exempel på min sjukt bra lista är Joshua Radin feat Ingrid Michaelson - Sky, Gavin DeGraw - Jealous guy, Melissa Horn - Säg ingeting till mig, Elin Sigvardsson - Own, Anna Ternheim - A french love, Hello Saferide - Lund, Yael Naim - New soul.



melissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0