The sky looks pissed


Inatt har jag minsann sovit ut. Elva timmar blev det, skööönt. Sen har jag varit lite aktiv ändå, har fixat adressändring, köpt mobilt bredband och postat lägenhetskontraktet och så dåå. Så nu tyckte jag att jag gjort tillräckligt idag. Eller nej kanske inte, ska nog ta och packa lite sen. Vad jag däremot inte tänker göra är att plugga. Nej, inte idag heller alltså. Jag är en så dålig människa. Två veckor kvar till tentan idag, kanske jag va dags att börja snart kan man tycka.
Linda och Ewe kommer hit sen! tror jag iaf. Kul tycker jag. Fast jag ska jobba sen, men börjar inte förrän 22 så det blir lite tid iaf. Gillart!
Pratade med min bror förut, han hade det lite stressigt på jobbet sa han. Jaha tänkte jag, stressigt har väl alla det ibland på jobbet. Sen berättade han att de höll på med ett projekt som kostar EN MILJON om dagen och att projektet stod stilla nu, så därför var det lite stressigt. Oj då. En miljon om dagen liksom! sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0