Say something interesting and revolting they'd never heard before


Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Hatar att det känns som att jag verkligen har så mycket att skriva, men det blir ju mest: idag har jag blablaalla... Ja du vet. Känner lite som Annika Norlin; Though I'm good with words, I've never been good with words. Så jag skiter väl helt enkelt i att skriva. Älskar Annika Norlin som skriver sånt man inte själv kan skriva.

Kan väl iaf skriva att imorgon ska jag på riktigt börja plugga för tentan som är den 26:e, började iofs lite idag. Men grejen är ju den att jag inte pluggat på typ två veckor, så har ju en del att ta igen.. Jaaa, gött. Motiverat känns det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0