Now's the only time I know


Nu har jag minsann varit en dålig uppdaterare. Men jag har faktiskt hållt på och fixat massor här hemma, och så har jag jobbar två nätter med. Första natten var typ det värsta jag varit med om. Klockan var 23 och jag var i princip på väg att gå och lägga mig, då rings det och dom vill att jag ska komma och jobba. Det var ju bara att sätt sig på cykeln och åka till jobbet! var minst sagt vidrigt jävla astrött hela natten, men pengarpengapengar.
Igår var Linda och Ewe här och hälsade på, mysigt hade vi med tända ljus och julmust:) och så kom sarah också! Nu ikväll har jag träffat sarah igen. Vi var på Netto och köpte massa godis o sånt skit, sen gick vi hem till mig och kollade på Idol. Nu har trötta tjejen gått hem, var trevligt att ha henne här:) Hon ska åka och hämta sin kisse imorgon, längtar ju tills jag får se'n!


Lyssna på den här, jag gillarn!
Kite - I give you the morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0