MEN VAD SKA DU BLI!?


Tråkigt. Himla tråkigt faktiskt. Har varit i skolan idag på introduktion till den nya kursen, den verkar sjukt tråkigt, även sjukt svår. Så det känns ju kul! Nej inte alls kul. Är inte så sugen på att lära mig om vetenskapsteori överhuvudtaget, men det är ju nästan 2 månader kvar till tentan så det är ju långt kvar...
Efter universitetet så åkte jag och Sara J till maxi och handlade lite. Mitt bästa köp var helt klart en Haribo-julkalender. Jag har ju lite utav en tradition att alltid ha en lite bättre julkalender än alla andra:P men det är ju så tråkigt att alltid veta att man får en halväcklig choklad varje dag!
Resten av dagen händer det nog inte mycket, ska tvätta då men det är ju också tråkigt. Imorgon ska jag iaf hälsa på Sarah och hennes lilla kisse Simba!
Nu ska jag ta och spela skit-rollercoasterspelet på facebook. Inte heller kul.

Annars lyssnar jag mest på Bjurö Klubb på repeat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0