Loneliness is not better when you're not alone


Söndag. idag borde jag verkligen plugga, läste typ 5 sidor i min jättetjocka, jättestora psykologibok (på engelska är den också).  Men sen gick det inte mer, hela min kropp bara vägrar. Härlig ångest jag kommer ha när tentan kommer närmare, mm. Så idag har jag mest varit jävligt lat och inte gjort nånting i princip. Ätit. Tittat på tv. Spelat poker. Jaha, det var väl allt. Dålig discipliiiin! gillart inte.
Imorgon blir det lite mer action så att säga. Först föreläsning 10-12, sen ska hem och packa, sen åka till motala. Där måste jag kolla igenom hemma hos mamma vad det är för grejer som ska med till flytten. Vet ju redan innan att jag inte har sådär överdrivet mycket, men lite iaf. Sen hoppas jag att jag kanske hinner träffa ewis en stund med, o lindano kanske?
På kvällen nångång kommer även min lovely syster till motala. Sova superdupertidigt måste vi! Ska väl upp runt 4, för klockan 5 går bussen till ullared:P haha roligt ska det bli minsann. Ganska så passande faktiskt nu när jag ska flytta o däää. Ska köpa asmycket fryspåsar framförallt:P haha helt sjukt vad mycket såna dom säljer. sen kommer jag väl köpa massa andra skitsaker, men det får man!


Avslutar detta med bild på mig och två idioter som jag saknar väldigt mycket! annsipannsi o sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0