If I could explain it any better, I'm sure I would


Nu har jag flyttat, så nu bor jag och kissen själva. Det är bra konstigt det här. På ett sätt är det väl lite roligt, att fixa iordning precis som jag vill ha det, nya grejer och allt det. Men det är ensamt, så är det bara. Sov första natten igår, gick väl sådär. Somnade efter en halvtimme iaf, var ju så sjukt trött, men vaknade en massa gånger under natten, vilket jag aldrig gör annars. Men det är väl inte så konstigt.. Är lite missnöjd med min bäddmadrass också, ska nog åka och byta till en annan idag, pappa och jag ska ju ändå till IKEA senare idag. Igen, ja.

Min Linda ska förresten till Spanien bara sådär! Även om jag för min egen skull helst hade velat ha kvar henne här hemma så är jag jätteglad för hennes skull:) Tror hon kommer ha det jättebra! Som tur är kommer hon ju hem några veckor runt jul, det gillar jag.

Idag ska jag fortsätta packa upp ur alla lådor och försöka få in allt i skåpen, och så tvättar jag nu med. Kuuul! Nej inte så värst, men vad ska man gjorde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0