Flytt


Idag kom mamma och pappa hit och hjälpte mig att flytta. Det gick bra, dom är snälla dom som hjälper mig så mycket. Tur också är det! För det är ju fan mycket jag inte har någon aning om:P pappa visade mig sina tricks i hur man rengör duschavlopp eller vad det heter. Mycket bra! Sånt man måste kunna tydligen.
Var även hos min snälla kusin Maria och hämtade soffa och dammsugare som jag fick for free. Tacktack! Fick ju även reda på att hon är med barn! Åh så glad jag blev då:) älskar ju barn! Hon och hennes kille kommer få en söt flicka gissar jag på.
Imorgon kommer pappa hit igen, då ska vi till IKEA och köpa matbord,soffbord,madrass,hylla och lite annat. Ska bli skojigt faktiskt! Sen ska vi fixa med gardiner,hänga upp krokar,tavlor,hylla och sånt ni vet. Tror faktiskt det kommer bli lite mysigt hos mig:)
Tänkte diska nu, men fick en sån väldigt stor lust helt plötsligt att titta på Vem kan slå Filip och Fredrik, så vi får se hur det blir med diskningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0