Det är tomma ord som fastnar för jag låter de vara kvar


Okej nu tänkte jag på riktigt börja skriva här igen. på WIKTIGT alltså! tänkte lite såhär att om jag börjar skriva kanske till exempel en viss linda molander kan ta och börja hon med, deal?:)
på tal om linda så hade jag en i princip perfekt kväll med henne i torsdag. först var vi hemma hos mig och förferrade lite, sen gick vi till platens och tittade på elin sigvardsson. himla mysigt! hon är så bra den tjejen. bra var också att det var halva priset i baren, vilket man ju inte tycker är så tråkigt. sen när det var klart så gick vi till platå för att möta upp några klassisar till mig. efter att vi äntligen kommit in så var det ju bara att konstatera att det var sjukt mycket folk där. men det gillar vi ju!
Blev en massa dans, och så fick vi lägga ner en del tid att gömma oss för diverse konstigt folk. Sen gick vi och åt pizza vilket var mycket gott och behövligt. sen hem och somna på en sekund.
Igår jobbade jag 14-02, så att det var väl inte så mycket mer med den dagen.
Idag har jag varit och kollat på mitt framtida hem! ska ju nämligen separera som man så fint säger. Min nya lägenhet är en liten etta på 27 kvadrat, den är helt okej, fast kanske inte den allra fräschaste och mest nyrenoverade. Men det gör inget! är glad att jag fått tag på en, är bra mycket svårare att hitta något här än jag trodde. Ska nog flytta in redan nästa helg! Kommer bli hopplock av massa grejer, så det kommer nog inte va så fint till en början iaf. Men jag är ju student nu va så då har man ju inte lika mycket pengar längre! fast det är det fan värt, hellre det än att vara på arla varje dag.





Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre så nu gör jag ett teeest! kul som alltid.

1. Fullständigt namn? - ida birgitta månsson
2. Exakt ålder? - 21
3. Vart bor du? - linköping
4. Bor tillsammans med? - snart är det bara jag o kissen
5. Husdjur? - kisseeen!
6. Färg på ditt hus? - seriöst så vet jag inte, nån gråaktiga tråkig färg förmodligen
7. När är du född? - 3mars
8. Klass? - bvg
9. Vilket år tar du studenten? - längeseeen
10. Något jobb? - arla
11. När ska du sova ikväll? - jag vet inte, men ganska snart tror jag
13. Duschat idag? - ja
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit? - risgrynsgröt,kroketter&vegomajsschnitzel,godis
17. Dagens klädsel? - svarta mysbyxor,vitt linne,stickad grå tröja
19. Dagens sötnos? - josefine
20. Dagens roligaste? - eh
21. Har du många vänner? - njae, men dom jag har är ju faktiskt bäst!
22. Hur många har du kysst? - men jag vet inte
23. Vem kramade du senast? - mattias
24. Hur många vill du ha sex med? -
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - ingen vad jag vet då
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - sonnys cp-kompis
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - det var från jenny iaf!


FAVORIT:
31. Film? - dirty dancing
32. Låt? - går ju faktiskt inte att säga
33. Mat? - vet inte men thaimat m rödurry är ju gott
34. Dryck? - mjölk
37. Stad? - hm jag vet inte
38. Land? - indonesien gillar jag ju väldigt mycket!
39. Ämne i skolan? - psykologi är det nu iaf
40. År? - vet ej

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - jenny
42. Personen du kysste? - mattias
43. Gången du spydde? - två månader sen kanske. rosé!
44. Gången du grät? - två månader sen
45. Pizzan du åt? - torsdagsnatt
46. Gången du var i göteborg? - alldeles för längesen!
47. Gången du var i stockholm? - 3 veckor sen
48. Gången du var full? - torsdags
49. Gången du var hög? - aldrig


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - kisseeeeeen!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - ibland hemma, ibland ferra
54. Tv-spel eller datorspel? - tv-spel
55. Singel eller upptagen? - singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - eh uppraggad isf då, vet inte hur man raggar:P
59. Big brother eller paradise hotel? - big brother dom första säsongerna var ju bäst!
60. Svart hår eller blont? - blond
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? - choklaaaad
63. Göteborg eller stockholm? - hm. beror ju på. mina bästa bor ju i sthlm men jag gillar göteborg mer som stad så att säga!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - fanta
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda är väl kanske roligast elleeeer
69. Leva eller dö? - men alltså seriöst? leeeeeeva wohoooo


ANTAL:
70. Personer du älskar? - många
71. Personer du hatar? - ja
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - men jag venne
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - en tror jag
74. Glassar du ätit på en dag? - minst 5, säkert fler
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - peace and love!!!
76. Gånger du haft minnesluckor? - inte så många
77. Piercingar har du? - noll
78. Personer du saknar just nu? - 2
79. Gånger ditt hjärta brustit? - noll

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - ingen
81. Ska du träffa imorgon? - kanske pappsi
82. Sjöng du senast för? - linda var det väl:)
83. Hade du senast en msnkonversation med? - linda
84. Spelade du tv-spel med senast? - jonas o camilla var det nog
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - eh svårt det där
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen speciell
87. Förtjänar att dö? - ja det finns väl en
89. Vill du sova brevid inatt? - kissen!:)


VAD:
90. Gör dig glad? - kömpisara
91. Gör dig ledsen? - stress just nu!
92. Vad vill du helst göra nu? - sova, måste bli trött först bara
93. Önskar du att du slapp göra? - hålla på o mecka med flytten, vill att allt ska vara klart nu!
94. Vill du ha nu? - massa pengar så jag kan fixa lägenhet jättefin
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - det är ju långt kvar
96. Längtar du till? - tills jag o camilla ska till ullared på tisdag:D
97. Tycker du om dina betyg? - dom är bra tycker jag
98. Ångrar du i ditt liv? - inget sådär megastort direkt, men ändå
99. Är det bästa som har hänt dig? - när jag om tio år fött min lilla bebis haha. nej men jag vet inte. att jag har så bra kömpisar väl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0