But I don't know if it'll be alright


Blev ju en bra kväll igår minsann. Fick låna mattias bil så jag körde som en kärring till motala. Har blivit lite töntig med att köra bil tycker jag. Men, mindre chans att dö är det ju antar jag så det är ju bra:P Åkte direkt och hämta upp Linda och så åkte vi och köpte pizza. Sen kom Jullan hem till Linda också, kollade på idol. Jag kan knappt förklara hur mycket jag skämdes för uffe ekberg. För det första såg han ju förjävlig ut. Vägde typ 35 kilo och hade ett axelmått (eller vafan man nu säger!!) på cirka 20 centimeter. Inte så fint. Men det pinsamma var ju att han upprepade allt dom andra i juryn sa heeela tiden. Eller han kom på en egen sak förresten; TIO POÄNG! som användes flitigt under hela kvällen.
Efter idol så åkte Jullan hem, då åkte jag och Linda och hämtade upp Sonny, så åkte vi tre till Hugo (vägrar säga texasjävel). Där var det lite singer/songwriter-musik. Var väl okej, inte jättebra. Hade uppskattat andra låter, no woman no cry, nothing compares 2 you och mr jones är ju kanske inte världens roligaste låtar. Lite uttjatade kan jag tycka.
Sen vid 2 så åkte jag och Linda till linköping. Rädda var vi ju:) mörkt o halt o läskigt! Men det gick bra. Det jobbigaste var att hissen inte funkade när vi kom fram. Inte okej att gå upp, sex våningar. Var i alla fall supderdupertrötta när vi kom hem så vi gick och la oss direkt. Släpade oss upp vid halv elva imorse, var ju sjukt trött. Åkte till IKEA och trängdes med hundratusen människor. Åt svinäcklig mat på Ikano, skrev en lapp; "Inte ok" till personalen, köpte vitlökspress, diskställ och bestickställ.

Ikväll ska jag inte gör någonting. Packa det sista bara, sen bara slappa. Skönt ska det bli! Ska försöka sova tidigt så jag är pigg imorgon när mamma och pappa kommer och hjälper mig flytta. Hoppas hissen är fixad bara! Kommer bli görsaballajobbigt annars ju.




Fina tjejen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0