Sweep me off my feet


Men vad är det med mig? har varit på riktigt dåligt humör och varit allmänt nere de två senaste dagarna. av absolut ingen anledning! kan verkligen inte förstå vad det är. eller ja.. visserligen skulle det kunna bero på att jag nog känner mig lite lonely. hatar att inte längre kunna ringa till nån av mina vänner o bara träffas o ta en fika eller vad som. senast jag träffade nån av mina vänner var i söndags när fina jenny var här, känns som en evighet sen. jag saknar vickan, jag saknar josie, jag saknar jenny, jag saknar ewe, jag saknar linda, jag saknar nåris.
Något som inte drar upp humöret är folket jag jobbar med. knappt en enda vettig alltså. och så kommer mitt gamla folk och byter av mig, o då blir jag glad för en liten stund. ja jag saknar fan dom med:P
haha nyss hade jag iiiingen aning om vad det är med mig, har nog trots allt hittat anledningarna.

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Melissa Horn alltså, lite utav en räddare i nöden.

Kommentarer
Postat av: jenny

du är med fin, saknar dig med! puss puss

2009-01-08 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0