I didn’t rest I didn’t stop


Igår var jag som sagt ledig. Hur skönt var det? Sjukt skönt. sov till halv tolv och bara var glad. diskade o fixade lite, spelade lite poker.. skulle ju varit ledig idag med, men icke. Min chef ringde och undrade om jag kunde jobba förmiddag idag.. jomen viiisst! så det gjorde jag. fick ju iaf jobba med mitt gamla, bra folk. så det underlättade ganska mycket! ska bli skönt i sommar då jag förhoppningsvis får jobba med dom igen. men har ju inte ens en månad kvar nu så jag ska nog stå ut med dom andra på något sätt!
Blev förresten tipsad av fidde på jobbet om Feist, mycket bra musik faktiskt. I fell it all är favoriten just nu.

Imorgon ska jag förmodligen träffa sarah! blir nog lite på stan o kanske mat på det, hoppas jag på. och på torsdag kommer linda och ewe till mig!! jag längtar. sista gånger jag träffar linda innan sommaren:( känns ju helt sjukt! men det är bara o gilla läget antar jaaag. linda kommer ju ha det great i norge o jag i australien så vi ska nog klara oss:) men jag kommer saknar henne massor i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0