Got to know for sure


Dessa humörsvängningar alltså. aah! mitt humör gick faktiskt lite uppåt. dagen kändes okej iaf. visserligen råkade jag vakna väldigt mycket senare än vad jag tänkt, klockan 12.. så innan jobbet hann jag med ungefär noll. jobbet var sådär, rätt tråkigt. men försöker stå ut med hjälp av ipoden o en bok. jobbande vid maskinerna idag, vilket jag inte gjort på länge, där var det en jävla massa o göra. är inte van vid sånt. brukar kunna sitta i en truck en timme annars o inte göra ett skit:P så idag var det annat.. glömde av att jag hade hörlurarna hängandes runt halsen när jag hoppa in i en maskin. dom blev blöta och nu funkar inte den ena hörluren. skiiit också! mina bästa hörluara ever.
Ja det jag skulle komma fram till var väl egentligen att nu är jag inte på nåt bra humör längre. Men tänker att det kanske kan bli liiiite lite bättre imorrn då jag ska hämta ut en klänning som kommit, från stylebystars. skickade ju tillbaka en som inte passade o beställde då en ny.. hoppas megamycket att den här passar.

Annars så längtar jag jättemycket till lördag. då kommer vickan o nåris till stan! vickan fyllde år i förrgår så vi ska fira henne då. äntligen lite vänner till mig liksom! ewetjejen kanske kommer också, hoppas!

Nu spelar jag poker, det går inget bra. men spelar med låtsaspengar så det gör inte så mycket:) men har ju faktiskt spelat med riktigt pengar några gånger nu också, gick faktiskt rätt bra. men känner att man behöver va lite mer koncentrerad då än vad jag orkar vara nu så blir igen någon annan gång..

Förresten är det ju inte alltför länge tills vickan o jag åker! 1½ månad typ.. shiiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0