But it's not enough


Annars så var ju lördag både och. började lite fint med bacardi apple+sprite, tre stycken sådana gjorde ju susen på mig om man säger. ja, jag är lättpåverkad! linda var här som bästa sällskapet:) sen kom nåris o vickan.. vi var här ett tag. sen iväg på förfest i ryd! det är kanske inte så dumt att vara student ändå... men fan så fattig man blir. jaja! vi var där ett tag, sen ännu en förfest. det var lite utav an upplevelse faktiskt! längesen jag var på ferre där jag i princip inte känner någon. men det var skoj! sen tog vi en taxi in till stan.. plateeens! vickan o nåris ville gå hem ganska tidigt.. men jag var ju på topp, så icke! följde med martin o co till harrys. värt att betala 100 spänn för en timme? det tyckte jag då iaf!
Var tur iaf att jag gick hem när jag gjorde, ja det var väl vid tre iofs. kom hem, vickan o roddis var vakna. minns mest att jag skrattade som aset! åt vad vet jag inte, men det spelar ju ingen roll va. Natten slutade ju rätt fel, men det gick ju bra till slut.
Jag har bara en natt kvar att jobba, sen är jag ledig fem dagar. sjuuukt skönt! ska fixa med visum till indonesien o lite annat till resan, boka tid för ansiksbehandling (längtar!), osen vet jag inte.. josie ville jättemycket att jag skulle komma till stockholm, o det vill ju jag också jättemycket. men vi får se hur det blir!

Nu blire poker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0