You don't know me at all


Kissen ligger här brevid mig nu i soffan och har ryckningar i benet i sömnen, jag skulle så himla gärna vilja veta vad han drömmer. Antar att det inte handlar om några avancerade drömmar, men han kanske äter kyckling i gelé i drömmen, panikkutar efter en mus eller vad liksom? och så kan man ju undra hur bilderna i huvudet ser ut på honom. Hm... är det inte spannend så säg!

Jaha och julen bara är slut redan, lite tråkigt tycker jag. Julen har varit sådär bra, mysig, fin, rolig, trevlig osv... som den brukar vara:) Fick många bra julklappar också, bland annat micro, bördröst, rivjärn, parfym, smycken.
På juldagen träffade jag många fina vänner! var på förfest hos Sarah B med mina bästa tjejer. Sen var vi smarta och åkte till stan ganska tidigt så vi slapp kön. Väl inne var det faktiskt himla roligt också! Josefine och jag fick sen för oss att vi absolut skulle på efterfest , så att så fick det bli. Glögg och Sunes Jul bjöds det på, inte alls så fel faktiskt:)

Inatt jobbade jag. Var bakis men gick ganska bra eftersom jag och Sara jobbade ihop så då hade jag någon att prata med. Men blev sjuuukt trött vid halv fem och då var det inte alls kul längre, men det gick ju ändå. Sov länge och åkte sen tillbaka till Motala. Jenny har varit här hela kvällen, har ätit chips+dipp och druckit julmust och gjort typ ingenting. Det är ändå sånt jag saknar med att inte bo i samma stad längre, att bara träffas och göra ingenting.

Hade tänkt att jag skulle lägga in lite bilder som är mer up-to-date så att säga, men kom på att jag inte har sladden till kameran med mig, så det blir inget, sorrhi.

Kommentarer
Postat av: jennhi

saknart mä ida. jättekul var det att träffa dig!

2010-01-01 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0