Trampa, trampa vatteeen


Ja det är precis vad jag har gjort idag! Har varit på vattengympa for the first time in my life. Det var jag, Sarah, fyra tanter och två andra medelålders typ. Perfekt kände jag, då kan man ju inte skämma ut sig:P men iaf, det var rätt jobbigt. Eller ja, ibland var det svinjobbigt! En övning var att med hjälp av en frisbee göra olika figurer på poolväggen. Förstår nån?:P Det var sjukt jobbigt! Och så skulle man ligga på rygg och typ sprattla med benen så mycket man kunde, också svinjobbigt! Men det var faktiskt roligt. Så på torsdag kör vi igen:D Gillar mig själv att jag är nya träningstjejen! Köpte halvårskort idag med, så nu kan jag inte komma undan.

Annan bra sak med dagen var att vi fick reda på resultatet från psykologitentan.. och jag fick VG!!! huuur gött!? hur göööött!? GÖTT. Sara och jag fick samma poäng, vi pluggade ihop kvällen/natten innan, och det gav ju helt klart utdelning! Så vi är nöjda:) Har även kommit fram till att om jag får VG på 3 av dom 5 delkurserna som är kvar så får jag VG på hela kursen. Känns iofs som det är en bra bit dit men ändå!

Imorgon vet ni händer det grejer! Har för första gången på länge fullt upp, vilket känns skönt. Först är det skola 10-12, sen ska jag luncha med min gravida kusin Maria:), och sen kommer Carpolino hit med lilla Melvin. Det ska bli så himla roligt! Så dom är här hela dagen, sen kommer jag va jättetrött och vilja sova eftersom jag måste gå upp halv 9 imorgon vilket jag inte varit i närheten av på minst en vecka...
Men nåt jag tycker är konstigt är ju varför allt är på samma dag ändå, för på torsdag kommer jag säkert inte ha något att göra. Okej jag skämta, ska ju träna och gå på klassfest kom jag på nu. Wohooo:D Men ja, helgen kommer säkert vara helt död! men nu ska jag inte vara neggopeggo här.
Heeej då!

Kommentarer
Postat av: jemphi

kul ida att det händer grejer. men tänk såhär, du gör iallafall roliga grejer när du har fullt upp. jag jobbar bara heeela tiden och får inte göra nåt kul. Har inte en enda oplanerad dag förrän julafon:(

2009-12-09 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0