The damned city lights


Alltså jag är såå trött! Ligger fortfarande i sängen och tänker på att jag måste städa som en idiot idag. Är inte jättesugen på det faktiskt! Men det går ju fort i den här lilla lägenheten om man bara börjar.
Förutom att städa så måste jag till stan och köpa strumpbyxor, alkohol och gå och sola. Sara S ska jag nog till stan med, tittade på film med henne igår också. Flickan om lekte med elden såg vi, äntligen liksom! Jag tyckte att den var riktigt bra faktiskt. En del skådespelar ju förjävla dåligt, men annars så!

Imorgon är det ju nyår hallååå! känner att det kommer bli bra. Elli och Carro kommer hit, vi ska äta lite mat och sen får vi se:) blir förmodligen att vi går ut och möter upp Sara S och hennes vänner. Hur det än blir så blir det nog bra känner jag! känns bra när det inte är så överdrivet planerat, blir ju fan alltid tråkigt då.



Kissen med sin fina man ute i snön.


Bror, Kissen, jag, syster.


Juldagen, Linda och jag.


Juldagen på Hawys! Jenny, jag, Josefine.


Jenny cool tjej, jag töntig tjej.


Josefine, Vickan, Linda. Hawyyyys!


Sarah är förbannad :P


Det var väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0