Someone else's heart pumping someone else's blood


Mamma, och Lasse, var ju som sagt här förut. Bruna och fräscha var ju dom! Orättvist... Fick en tröja, en handduk och trosor av mamma. Tack! Jag älskar presenter:)
Efter dom åkt gick jag och solade. Det var inte lika skönt som det brukar vara! Måste varit något fel på rören, för det det var verkligen skållhett så jag knappt kunde ligga ner. Inte okej. Jaja.. Sen gick jag och köpte pizza och gick hem med den till Sara J. Hon berättade smaskigheter från helgen och så kollade vi på Paradise Hotel:) Sen vandrade jag hem i snön. Har iaf fått lite motion idag, när det nu inte blev någon träning. Men imorgon är det jag och Sarah som kör på igen! Jag gillart.



Kommentarer
Postat av: Sara

Men va fan Ida! Jag är ju skyldig dej pengar för den där pizzan ju! Det hade jag helt glömt.. :S Men du ska få det snart, och för ljusen vi köpte också kom jag på.. haha. Vilken dålig människa jag är. Flåt. Puss! :)

2010-01-21 @ 02:55:38
URL: http://underbartvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0