Overall I think we did a good job, we did the best we could


Joråsåatteee man har väl blivit träningstjej nu! Gjorde mitt första besök på gymmet idag med Sarah. Det var en upplevelse vill jag lova! Fick bevisat, vad jag iofs redan visste, att jag har riktigt kass kondis. Men vad annat hade man förväntat sig?:P Först tog vi en rask (extremt rask!) promenad på bandet i en halvtimme med uppförsbackar och allt vad det var. Svinjobbigt! Sen lite trampmaskin eller vad det heter och lite roddmaskin och sen lite styrkegrejer. Så att ja jag lär ha träningsvärk imorgon! Men på tisdag är det dags igen, vattengympa blir det:D ska bli spännande, det har jag ju inte provat förut. Gillar stället vi är på! Typ bara medelålders, så då behöver man inte känna sig alltför dålig:)
Ikväll har jag hängt med några klasskompisar. Det blev tv-spel,rockband,chips&dipp, sunes sommar och så tittade vi även på year one. Ja, bra kväll alltså! Bra med folk som har samma dygnsrytm som en själv, kom hem för knappt en timme sen.
Blev lite trött av filmtittandet, men nu är jag såklart inte lika trött längre. Typiskt! Har som vanligt min gosiga kisse som ligger på mig så jag knappt kan skriva:) Vi blev lite osams nyss för att han helt plötsligt skulle börja bråkas med min arm o bita o ha sig. Han gick iväg och tjurade i 2 minuter, men så kom han tillbaka o ville bli sams igen! sötot alltså:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0