Och jag svär att jag hörde lastbilar från E4:an dundra förbi där utanför natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö


Tittar på Håkan Hellström-dvd:n, igen. Den blir nästan bara bättre, om det nu är möjligt. Min crush på Gilbert blir ju iaf inte mindre. Känner att jag bara vill ta hand om hans trasiga själ, stackarn:P och Håkan älskar jag ju såklart till döds också! Tittar på Ramlar nu, det är sånt jävla tryck så man bara tror att allt ska explodera som Håkan nog skulle sagt:) Jaja, kanske inte så intressant det här för någon annan:P Men måste ju bara nämna när Håkan säger "Är ni redo för en tur till? Pallar ni det?" Och så kommer En midsommarnatts dröm igång med världens jävla tryck och allsång. Det var.. ja vad ska man säga, helt sinnessjukt skulle man nog kunna säga. Nog om det som sagt!

Igår tog jag, Sonny, Sarah B och Ewe oss en trip till Linköping. Sonny var snälla killen och följde med oss i alla affärer:) Jag köpte visst mycket mer än vad det var tänkt. Två par skor, en kavaj, en klänning och ett linne. Men nöjd är jag och det är ju det som räknas tycker jag:)
Idag kommer tre favoriter så att säga till Motala! Min bror, min syster och Jenny. Hurra för det! Annars så ska jag till systemet idag och köpa förköp till juldagen, inte favoritsysslorna känner jag, men meeen.


Kavajen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0