New soul


Nu är jag trött! Tvättstugan var ledig så då fick jag ju hålla på med det. Sen ringde Nåris som var i Linköping, så jag cyklade till stan och fikade med henne. Det var längesen jag träffade henne så det var verkligen roligt, söt är hon:) Och så fick jag äntligen dricka varm choklad med marshmallows (stavniiing?) som jag längtar efter sen jag var på Cioccolata sist för en sådär två veckor sen.
Sen var det ju vattengympa med Sarah! Den här gången var ledaren lite mer typisk vattengympastyle på. Hon var 50+, lite halvlat och hade kass musiksmak. Den roligaste låten var den här "är det nån som kan som en riktig man.." eller hur den nu går, ni vet? och så bjöds det på en uptempoversion av "Här kommer alla känslorna på en och samma gång" och en massa andra skitmusik:P men det var rolig ändå! tanterna var lite sega och slöa så jag och Sarah sprang om dom ett par gånger, skönt iaf att veta att man är liiite mer fit än en 60+ tant iaf:P
Smörjde just in händerna med min nya, svindyra handkräm. Och den luktar sjuk vidrigt!! Svårt att förklara men nån slags härlig blandning av fiskrens och gödsel skulle jag säga, mysigt att ha på händerna känner ju jag. Jaja!

Nu ska jag äta lite, titta på tv och sen är det sova!
Haha förresten, alltså den där östgötska killen i Mammas Pojkar. Det går ju inte att ta honom seriöst! Han sitter och pratar seriöst nu och bara: dä vet ja! Tror inte jag låter så förjävligt, hoppas inte det iaf:P




Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Linda

love you!

2009-12-11 @ 00:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0