Musikhjälpen


.. Har jag ju skrivit om innan, men det är så himla bra! Tittade på det innan jag somnade imorse och det första jag gjorde när jag vaknade var att titta på det igen:) Såg förresten på deras hemsida att Daniel Gilbert varit där, och det missade jag!! Det är ju så va att jag skulle mer än gärna gifta mig med honom.
Som någon kanske märkt iaf så har jag varit lite dålig på att skriva, kan förklara detta med: sjukdom och nattjobb.
Verkligen bra att jag får jobba, även om det leder till att jag inte blir frisk. Men det är det värt:P är ju inte superdupersjuk liksom.
Ska jobba inatt och nästa natt också, sen på söndag kommer pappa och hämtar mig och kissen, istället för idag som det var tänkt egentligen.



Hurricane Gilbert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0