Minus sexton


Nej ni, den här sjukdomen verkar inte vilja gå över. Feber fortfarande tror jag bestämt, plus att jag har blivit väldigt, väldigt snorig nu med. Halsen gör bara lite ont nu, alltid något.
Mina senaste dagar har sett väldigt spännande ut faktiskt. Har hållt mig hemma i sängen tills jag ska börja jobba, sen jobbat, sen sovit, sen legat i sängen, sen jobbat osv... Igår var jag iofs hos Mattias och åt lite mat, pasta med min bästa pesto/grönsaks-pastasås. Men mer än så blir det inte! Så ja, nu ligger jag här i sängen och tittar på Musikhjälpen. Imorgon är det slut, lite ledsamt känner jag!
Tycker synd om min lilla älsklingskisse, jag orkar inte busa med honom nu och han tycker att jag är jättetråkig. Men imorgon ska han och jag på semester till Motala, det kommer han nog gilla:D

nej nu orkar jag icke mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0