Med ena foten utanför


Blev en riktigt bra kväll sen till slut! Skippade inflyttningsfest och utgång, istället kom Sara J hit. Vi snackade mest massa skit om skit hela kvällen, en bra tjej det där:) Kissen busade heeela kvällen, så nu är han alldeles trött. Skönt det, för då kanske han inte blir helt adhd-ig sen när jag ska gå och lägga mig, som han alltid blir annars:P
Imorgon måste jag försöka fixa en artikel eller vad det nu var som ligger till grund för seminariet på tisdag, kan ju vara bra att ha tänker jag, lite svårt att hänga med annars. Och så börjar väl min karriär som träningstjej imorgon med ju! Tror, och hoppas, det iaf om inte Sarah F bangar ur:) Är faktiskt ganska peppad för att börja! Ska bli fit nu, beach 2010 here I come liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0