Lucia


Blev en ganska bra kväll sen igår! Vi var några stycken här, sen blev det pizza och sen Pitchers. Vilket skitställe alltså!! åldersgränsen gissar jag på var 10. Nej men seriöst, det var ju iaf 15,16-åringar där, inte så konstigt när dom inte har några vakter.
Men det var trots allt gratis och ganska billigt, så det passade bra ändå. Satt mest vid ett bord och kolla på allt konstigt folk hela kvällen. Sara S kom dit med, då blev jag glad:)
Drack inte så mycket = Inte alls bakis idag, är sjukt nöjd över det:)

Idag har jag varit en ganska duktig tjej. Har städat, dammsugit, diskat, bäddat rent och varit och storhandlat. Snart kommer mamma och hämtar bilen, tyvärr! Kommer inte överleva utan den.. knappt:) sen ska jag gå och sola och sen till Sara J och kolla på film. Bra dag alltså!



sankta luciiiiaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0