Jag svär att jag hörde Frälsningsarmén sjunga om att lämna allt bakom sig, första gången jag såg dig


I Motala nu! Wohoo:) Nej men faktiskt så känns det skönt. Och Kissen verkar trivas! Jobbade sista natten inatt, skööönt. Var rätt kämpigt, speciellt eftersom jag jobbade med en person som är så fruktansvärt taffat av sig! Ni vet, vågar inte, är det här rätt? blabla.. Men det funkade ändå med Håkan Hellström i iPoden!
Den här låten, Tro och tvivel, är helt fantastiskt bra.




Snart kommer Linda och Ewe (tror jag?) hit! Det gillar jag himla mycket.
Nu slutade precis Musikhjälpen:( Himla tråkigt tycker jag. Och Jason,Christer och Ametist började ju gråta allihopa, då blev det ju extra sorgligt. Kommer väl tillbaka nästa år hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0