In your face Tove!!


Ja precis så känner jag. Var med Ewe hos Sarah B och kollade på Idol-utröstningen. Sarah och jag hoppade och skrek i soffan när det blev klart att Calle och Erik är i final och INTE Tove. Har stört mig på henne sen första början! Hon försöker verka mystisk och speciell, men det känns bara fejkfejkfejk och störigt. Alltså ja, hon sjunger jättebra och allt de där, men sjunga bra vs störig gör att jag ifall baaara stör mig. Sa jag att jag tycker hon är störig? haha.
Innan jag och Ewe åkte till Sarah var vi hos mamma och skulle kolla på själv Idol, jo men det gick ju skitbra. Vi kunde verkligen inte få tv:n till att funka! Höll på minst en timme, men det gick ju inte ändå. Så vi blev förbannade, och sen till slut hade vi ju ändå missat i princip hela programmet så då la vi ner. Jag hatar att va oteknisk ibland!
Var iaf himla roligt att träffa både Ewe och Sarah, snart igen säger jag!

Tänkte försöka ta tag i mig själv imorgon, vilket innebär att inte gå upp så jävla sent. Ska till stan och handla pyjamasbyxor och sula till mina inte så snygga träningsskor (som ska börjas användas igen på söndag!!). Sen är det inflyttningsfest på kvällen, men vi får se hur det blir med det. Kanske, kanske inte.. Hm.




Just nu lyssnar jag på den här duktiga tjejen! Frida Hyvönen - Birds.

Kommentarer
Postat av: Linda

NYA PYJAMASBRALLOR, heeeeja! :)

2009-12-05 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0