I mitten av en hurricane


Hade några trevliga timmar med Sarah minsann:) åkte till max, jättegott var ju det. Sen åkte vi hem till henne och lilla Simba, söt han är då! Bestämde att jag ska  börja träna med henne på söndag. Nu jävlar ska det fan bli av:P Har ju varit lite seg i starten, men nu så.
Och vad har jag gjort nu resten av kvällen/natten? iiingenting som vanligt. Usch trött jag blir på't. Men vad ska man göra då klockan elva på kvällen? finns ju inte så många alternativ. Ska nog ta mig till Borlänge luciahelgen, då kommer jag bli glad igen! Då får jag ju träffa Annaaaaa, fina Anna.

Jaha imorgon då? Har lektion mellan 13-15, sen tror jag att Sara S ska färga håret på mig. Pratas om utgång också, men vet inte om jag är så sugen på det längre. Hm nja, får se.. Men då kommer det ju bli ännu en såndär tråkig kväll igen. Jajaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0