I hear in my mind all this music and it breaks my heart


Precis kommit hem från skolan! Föreläsning idag var lite rörigare än igår, men den var okej. Det är ju som sagt varken roliga eller lätta grejer vi sysslar med nu, men jag hoppas ju att det ska gå ändå. Nu har jag ju förresten helg, ändå till måndag kl 15 då nästa föreläsning är. Skööönt!
Har som sagt inte jobbat på 2 veckor nu, så jag ringde min chef idag och han gav mig jobb direkt! Ska jobba 6-14 imorgon. Blir bra det! Det innebär ju iofs att det inte blir någon utgång ikväll, men det gör mig faktiskt inte så mycket. Sparar pengar på att inte gå ut och tjänar pengar på att jobba! Hoppas att jag kanske får jobba 12-timmars förmiddag/eftermiddag på söndag med, det skulle va perfa, men vi får se hur det blir..
Förresten var det ju en jävla tur att jag vänt tillbaka dygnet någorlunda nu, somnade väl kvart i tolv eller nåt sånt igår, vilket ju är bra för att vara mig. Hoppas jag kan somna ännu tidigare idag, eftersom jag ska upp vid 5 imorgon.
Nähe, nu ska jag ner till tvättstugan och se om det är ledigt, hoppas det! eller alltså inte för att det är sjukt kul att tvätta, men kan behövas.

Har börjat lyssna på jullåtar ordentligt nu! det är mysigt, men det är ju alltid samma man lyssnar på varje år. Men hörde en som jag inte hört innan på p3 förut som var bra! The Hives & Cyndi Lauper - A Christmas Duel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0