Lift me


Fått tillbaka strömmen iaf. Det tog minsann ett tag! Det var visst att jag inte hade sagt till Tekniska Verken att jag ville ha el. Vem vill inte det liksom? Trodde att man skulle fortsätta på samma kontrakt som den innan hade om man inte tar nåt nytt avtal. Konstigt tycker jag! Men jag ringde och sen fick jag tillbaka den till slut iaf.
Kände mig lite piggare sen, så jag gick till stan och träffade Sara. Gick och köpte julkort/tackkort till mamma och pappa, för att tacka för hjälp till flytten oså:) Sen köpte jag sista julklappen, till Camilla. Var på Designtorget och hittade bra grejer! En kortlek där det står fraser på svenska och spanska, lite svårt att förklara, men bra tänkte jag eftersom hon ska till Sydamerika ganska snart. Och en resenecessär. Nöjd blev jag faktiskt, för en gångs skull:)
Sen var vi på Cioccolata och åt o fikade, gott och trevligt var det!
Nu känner jag mig ju sjuk igen, typiskt! Men imorgon är jag frisk har jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0