Coward heart


Blev ingen träning idag heller! Sarah är sjuk/fortfarande bakis:P Men jag gick från Universitetet efter föreläsningen till Sarah - till Max - Hem. Så har väl ändå varit ute och gått i 2½ timme iaf:) Visserligen åt jag ju på Max också meeen.. Jaja!
Ja dagen har ju egentligen varit bra, men har en jobbig känsla i kroppen ändå på något sätt. Ensamhetsgrejen har kommit ikapp mig skulle man väl kunna säga. Jag gillar som sagt inte att vara själv! Men samtidigt är det ju absolut inte så att jag har någon som helst lust att träffa någon heller. Fast jag tror det är mycket också att jag saknar Jenny och Josefine så mycket också! var verkligen jättelängesen jag träffade dom nu. Men snart är det ju jul och dom kommer hem:) Jag är redan peppad inför juldagen:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0