Your clown


Lördag blev som jag trodde, skitabra:) jag,jempa o sofia var hemma hos linda.. kollade på en dålig film som vi inte ens såg klart. sen vet i fan vad vi gjorde, låg i lindas säng o pratade om allt o inget typ. och skrev i lindas bibel-bok, haha det var kul. sofia o jempa krokna där vid 2 eller nåt, men jag o linda kämpade på:) åkte hem halv fem.. gillart alltså!
o igår var jag tillbaka på jobbet, kändes sådär faktiskt. hade ju upptäckt hur skönt det var att inte jobba! men det är ju bara o kämpa på. ogillar att cykla när det regnar bara. och eftersom jag är lite slapp av mig så har jag inte pumpat däcken på min cykel som jag borde gjort för minst en vecka sen. så det är asdåligt med luft i dom så cykeln knappt rullar, men annars gåre bra liksom:)
Nu är jag fruktansvärt uttråkad.. har verkligen inget att göra. hatar att inte bo i stockholm som nästan alla mina vänner. inte för att jag vill bo i just stockholm, men jag vill ju va med dom! och här i linkan finns det ju inte många. sarah är i tunisien o leffe har massa plugg. linda kanske skulle komma hit nån gång i veckan, hoppashoppashoppas!
Får se hur det blir, men åker kanske upp till stockholm i helgen.. värsta är ju att josie skulle hålla på o flytta oså skulle hennes föräldrar med upp så henne kommer jag typ inte kunna träffa isf:/ men som sagt, får se hur det blir...

Jaha, nähe... om man skulle ta o kolla på lite tv kanske? bläääääääää

Kommentarer
Postat av: jempet

det var skitkul att träffa dig idis. älskar att skoja med dig när man är tröttis. klamme var sjukt kul. om du kommer i helgen får du ringa så kan vi kanske ses en sväng. fast ingen fest för jag är sjuker. så det är jempet kämpet den här veckan. puss och kram ses på stan i sthlm kanske?

2008-09-08 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0