Wall burnt down, you never burned down yours


Okej en liten redogörelse då för vad jag gjort sen sist.
Måndag: Träffade sarah trots min sjukdom. var himla trevligt! var ju väldigt längesen va... drog en mc donalds, vilket ju aldrig kan bli fel. tog en juice till mina pommes i hopp om att sjukdomen kanske skulle ge sig. det gjorde den inte.
Tisdag: Mådde mellanbra får jag väl säga. så jag var sjukskriven från jobbet. Camilla,sofie o moa kom vid fyra. Gick lite på stan, o jag som varit så himlans duktig på att inte köpa nåt! raserades när dom kom hit om man säger. lite tröja,lite trosor,lite byxa oså.. hm, men det var billiga saker! skyller på det. mitt nya bästa plagg är ett par megaslappa chinos från monki. sköna! 250 spänn för dom, biligt eller what?
På kvällen kollade vi på film och det var mest allmänt mysigt.
Onsdag: Sjukdomsläget var sådär, men det kunde ju inte stoppa mig från kvällen. så tryckte i mig ett antal panodil. Lite mat o shopping på dagen. Förfesten började halv fem nånting, sen var det iväg mot cloetta center redan vid halv sju. Linda förresten var ju med då! det var verkligen skoj:) min fina! jaja, till cloetta center var det... drog till med platserna längst fram tänkte vi! min kära bror var tillsammans med en kille som heter carl, konferencier. riktigt bra var det! stolt blev ju jag såklart:) sen efter lite sång,dans,spex o annat så var det dags för mando diao. riktigt bra alltså! men camilla o jag kände att det var lite väl att stå längst fram i mitten. alla andra var helt crazymazymongo. så vi blev överdragna över stängslet, haha. inget dåligt val det om man säger! träffade jonas o gled upp till vip-stället. GRATIS ALKOHOL!! då vare fest:) hängde där ett tag, för att sen ta oss ner till dansgolvet. riktigt kul alltså! mando diao-killarna uppenbarade sig också på dansgolvet. jag tyckte det var en bra idé att rövdansa mot gustav i mando, så det gjorde jag. han tyckte inte det var en riktigt lika bra idé, haha!
En riktigt apkul kväll iaf!
Torsdag: slapp,seg,sjuk o lite bakis. inte mycket blev gjort.
Fredag: Åkte hem till motala, världens längsta bussresa men jag överlevde. hämtade upp linda, åkte till affären, köpte tacosgrejer. lagade godaste tacosen:) mm blev fan sugen på det nu igen! sen slappade vi hela kvällen/natten till klockan 4 o var allmänt töntiga. men jag gillart:)
Lördag: sov visst till 14.45... hm lite sent kanske. tänkte att jag lika gärna kunde sova länge eftersom jag jobbar natt imorrn. hoppas på att linda vill va mitt nattsällskap igen:) ska va med jempa o henne sen. ska bli jättekul att träffa jempet! var längesen känns det som...

Herrå puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0