Stopp


Händer inte mycket alltså... jag jobbar ju bara hela tiden! i helgen var jag o mattias på bio, vilket vi var förra helgen också.. ja det är väl ungefär det:P nej då, lite annat har jag ju gjort men jag minns inte.
Jobbar förmiddag den här veckan, vilket är ungefär det värsta jag vet. oså försov mig imorse.. kom inte till jobbet förrän 06.40, inte bra! försovning betyder ju att resten av dagen blir bajs. o vad händer? den blir bajs! fick en fet förkylning slängd i fejjat imorse. är snorig o nyser hela tiden, ont i bihålorna, huvet o fan o helvete eller! jag MÅSTE bli frisk till på onsdag. då är det kalasmottagningen här i linkan.min syster o hennes kompisar kommer, o även linda. det kan ju inte bli annat än skitkul! så en tillfriskning säger jag inte nej till.
Om jag inte mår apa ikväll också så kommer sarah o hälsar på! var verkligen längesen, så det ska bli skoj ju.

Jaha, nähe... om man skulle sova lite till kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0