More modern short stories from Hello Saferide...


Som jag älskar! köpte skivan idag som download. jag älskar den alltså! annika norlin är lite utav ett geni. önskar så jättemycket att hon ska ut på turné snart. snälla!

Idag är jag ledig, sjukt skönt faktiskt.. sov till halv tio, skönt! sen gick jag upp o tog mig en promenad runt stångån. eller inte runt hela om det kanske är någon som tror det! blev bara en halvtimme, får ju så ont i fötterna av att gå med converse mer än 5minuter. om man skulle ta o investera i ett par bra gå-ut-på-rask-promenad-skor? kanske kan vara värt.. sen gick jag o handlade lite. laddade upp inför min helg i stockholm med 3 dosor snus o ett corner. haha! gillart. men fan så dyrt... jaja.
Ska allstå till stockholm i helgen, ska bli himla roligt faktiskt. kommer knappt inte ihåg när jag träffade josie sist, måster varit 5-6 veckor sen eller så. sjukt lång tid sen! så imorrn blir det party o lördag blir det nog lite slappare. måste åka 10.40 med tåget på söndag. mormor ska ha 80-årsparty! wohooo:)

Nu ska jag strax gå till frissan. ska klippa o göra mig lite blondare! lite läskigt, men ska bli gött ändå, ser verkligen för täskig ut i håret.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0