I always thought we pulled it off


Jobbet flyter på rätt bra får jag ju säga.. består mest av att läsa aftonbladet,expressen,lyssna på p3-dokumentärer och någon gång ibland sådär köra lite truck. haha jag gillart! ingen chef resten av veckan = slappt.
Har varit vaken två timmar.. har inte blivit så mycket gjort, men har diskat en del om man säger. ska snart gå till hemköp o handla lite. sen tänkte jag göra pannkakor! hur sjukt är inte det. har aldrig gjort pannkakor förut i hela mitt liv. så blir ju en spännande upplevelse.

Funtar lite på om jag ska åka till motala imorgon.. saknar linda gör jag! och mamma o pappa lite också faktiskt.

Katrin och alex har verkligen separerat och alex har träffat kvinnan i sitt liv. låter ju fan lite märkligt tycker jag! dom har tydligen träffats i typ två veckor o nu är hon kvinnan i hans liv. nu kan man ju undra varför jag bryr mig, men jag kan bara inte låta bli. jag är på katrins sida iaf!  http://www.finest.se/katrinSchulman
läs hennes blogg ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0