vad jag bryr mig om nu är att


Blev visst lite ändrade planer idag!
började med att äta lunch med min kära far, det var trevlig såklart. sen så kom älskade lindis hit! fick ett jättefint kort o en bok om vänskap som jag gillar massor. tacktacktack!
sen gick vi till systemet, känns faktiskt helt konstigt att vara där. känns liksom som att jag inte får va där, fast det får jag ju faktiskt:) skönt äre!
Sen på kvällen åkte jag till jenny där tjejerna hade köpt massa snacks, mm gooott:) förfestade lite och åkte sen till hugo. var massor folk faktiskt. kände mig lite tråkig, har blivit lite sjuk och var så himlans trött bara. men det var kul att umgås med mina tjejer iaf!

Imorgon ska vi åka till josie. ååh äntligen säger ju jag! vickan sa att hon känner sig slut som artist, men det ska ändras på imorrn. då är vi tillbaka på banan!



Trött blir jag!!!!!! lalalaskitsamma

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

snacks :)

2008-05-29 @ 01:57:12
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0