För varje hjärtslag


Jag är ju inte helt frisk alltså! snorig och jävlig och bara allmänt förkyld alltså. det suger ju!
min idag ska visst studentmössan på och så ska vi ut i norrköping. anledningen med studentmössan är mest att det är gratis att komma in då:) kan behövs eftersom vi fick betala 80 spänn igår eftersom kön var värst lång så vi inte kom in förrän 5 små minuter över tio igår. och det sög ju!
Något som däremot inte suger är ju att jag ska träffa älskade josie idag!

Men nu innan vi ska dit så måste jag nog slappa så jag friskar till mig lite. och lyssna på håkan!

Förresten så ska jag se lasse i sommar, tro det eller ej. det är ju även sofia karlsson,miss li och markus krunegård, o det klagar man ju inte på! ska se dom med min kära bror i stockholm. så det ska bli skoj!

men ja, puss då!

gud vad jag använder !!!!!!!!! hela tiden, lite irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0