Som jag hade dig förut


Okej, nu funkar bloggen igen. förstår inte riktigt vad det här med publishme.se och flytta hit o dit var bra för, men så är det va. helgen har ju typ hunnit gå sen sist.

I torsdags åkte alltså jag och vickan till norrköping för att kolla på när josie sprang ut. det var så himla kul! och jag blev så stolt:) sen åkte vickan o jag och åt på max, mmm kanske det godaste som finns. ja, nästan iaf.
sen åkte vi till min lägenhet, ja jag vill gärna kalla den för det även om det bara är ett rum och badrum osen delat kök. rätt fräscht här faktiskt! förfestade lite i solen, genom fönstret dock. sen gick vi ut, platens blev de. var skojigt faktiskt! träffade på balifolk och arlafolk. det som vi inte gillade är hur folk beter sig på dansgolvet här i sweden! skitjobbiga och knuffiga. träffade på the elefant också! hon stampade mig på foten så jag trodde jag skulle börja gråta. nästan.

I fredags följde vickan med mig och storhandlade, det var skoj:) men dyrt... sen åkte vickan hem, o mattis kom o hämtade mig. vi åkte och badade i johannelund eller vad det heter. det var ett trevligt ställe, men stångåns vatten är ju inte det fräschaste. det positiva iaf med vattnet var att det nog var en 20 grader! helt okej ju.
Sen gick dagen, kvällen kom och helt plötsligt skulle jag o mattias åka och jobba. jag var inte jättetaggad. men det var inte så farligt. mattias var en mycket pedagogisk och bra trucklärare, så jag klarade mig rätt bra:) var klara redan vid 4, så det var ju skönt att få komma hem o sova lite tidigare, eftersom jag ändå varit uppe sen typ halv elva..

Just det! bilnyckeln är återfunnen, den låg i mattias bil. pjuuuh!

Igår var det studentmottagning hos josefine. jag,vickan,ewe o elli var där. fick massa god mat och vin! himla trevligt var det. sen åkte vickan och jag vidare till linn. där var alla bästa tjejerna plus linns robin o hans vän kim, oså sonny o hannes! det var hur längesen som helst jag träffade dom, så det var ju kul.
Sen gick vi ut, till hugo.. det var typ ingen där! och jag kunde inte ta mig till harrys heller, för jag mådde så sjukt illa. det blev visserligen bättre sen efter nån halvtimme, timme.
Kvällen avslutades på sibylla, som det ska.

Sen åkte jag hem och satte mig vid datorn lite va.. hittade min absoluta, absoluta favoritlåt nu. melissa horn och lars winnerbäck - som jag hade dig förut. den är så fin så jag började tjuta en massa! hittade flera andra väldigt bra låtar med melissa horn, hon har ju en av de finaste rösterna jag någonsin hört.

Idag har min snälla pappa hjälpt mig att flytta lite grejer, så nu har jag tv, dvd o täcke o kudde som jag saknade lite sist jag var här:) tog med mig mammas datorn, men funderar på att köpa mig en egen... hm ska kollas upp om det finns nån skapligt billig.

Ikväll ska jag va med mattias och imorgon börjar jag jobba for real. 6-14, tjohooo!

Vad långt det blev... så, puss hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0