Och mitt i allt så ska man vara sann


Var ju o träffade linda en stund igår, det var trevligt även om det inte blev så himlans länge.. haha nu kom jag o tänka på "placera, placera, placera den dääär". linda du veeet:) haha nu kom jag att tänka på att vickan fick fågelbajs på tröjan i fredags, jag dooog. kul vare!
eh ja.. åkte bussen hem till linkan, träffade mattias, åkte o handlade, hem, tv, sova. blev inte roligare än så! jobbet idag var fan förjävligt. sjukt uttråkad var jag.. och en del som jag jobbar med orkar jag bara inte med. men jag gillar att mattias jobbar samma tid = inte lonely, sova tillsammans osv. blir ju skillnad nästa vecka va.. jag jobbar 22-06 o han 14-22. vilket innebär att vi kommer träffas noll. det suger ju! jajaa..
idag har jag varit i metropolen åtvidaberg! fin liten pärla det där!
nu var tanken att jag skulle städa här hemma i mitt lilla rum, men är inte så värst sugen på det nu faktiskt. kom på att jag nog ska ta o ladda ner lite musik istället. är så sjukt trött på i princip allt på min ipod så jag spyr.

Det är allt lite löjligt, jag saknar nästan mattias lite redan nu. träffade honom för en halvtimme sen.. men jag gillar ju honom så mycket!

Jag skriver kanske jordens tråkigaste blogg, I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0