Mitt händelserika liv


Eller inte... idag sjukanmälde jag mig. pollen o förkyld OCH lite sömn = sjukt trött. så jag somnade om och sov till halv elva eller vad det var.. hände inte mycket fram till 12, då mattias och marcus kom och hämtade mig. åkte till deras garage där dom höll på med sina crossar... gääääsp! jag var måttligt road. blev som tur var ingen längre stund där. vi lämnade av marcus och hans brutna tå, sen åkte vi till stan och åt. och sen åkte mattias till jobbet.
sen dess har jag fixat lite i rummet och kollat bloggar. det var väl det. kuuul va? tänkte dammsuga lite snart.. sen kan jag inte komma på något mer att göra. så de blir väl att sitta här, kolla på tv, kolla på grey's och ja.. vad kan man mer göra? jag kommer inte på något. mattias kommer ju sen, men det är ju ett antal timmar kvar...

Men imorgon blir det fest! mormor kommer in till linköping, så då ska jag och min kusin maria ut o äta med henne. det ska bli himla trevligt faktiskt!

Jaha, det var väl det. Kanske ska ta o liva upp det hela med lite bilder va!

Skulle inte vara fel att vara där istället! paradiset på jorden skulle jag nog säga
Perhentian! åh jag saknar det. sjukt fint!


På Perhentian snapsade vi ur korkar och var glada


Som sagt, glada var vi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0