Man väcker en ångest när man släcker en annan


Ja det var visst väldigt längesen nu.. sen sist har ju midsommar varit! hade riktigt kul. var först hos vickan och åt och drack och sjöng i princip hela kvällen. mycket skojigt! och tro det eller ej, men jag hade roligt ute i motala. kan berott på att jag ganska på lyset på att säga men det spelar ju ingen roll.
annars har det inte hänt mycket i veckan. har jobbat 14-22 sex dagar i rad, vilket även mattias gjort.. så jag har mest myst med honom. jag gillar honom. mycket. och nu har han finally rakat av sig mustaschen, huuuurra!
ikväll kommer linda och vickan in till mig, ska ut. platens gissar jag på! imorgon måste jag nästan åka hem. har inte träffat pappa på kanske 3 veckor.
nästa vecka jobbar jag 6-14 sex dagar i rad.. men kul eller!? mm, nej..

Melissa Horn alltså, åh så underbart jättebra.. är väl i princip det enda jag lyssnar på nu, o lite håkan också då..

annars försöker jag att inte tjuta så jag dör för att peace&love är nu och att jag inte är där!!! fan alltså. vill så gärna vara där ju. buhuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0