Dom vet ingenting om oss


Kvällen spenderades på hugo med vickan o sarah. det var trevligt minsann! köpte tapas.. kostade 90 jävla spänn! seriöst alltså, det är så svinigt dyrt så jag vet inte vad. innan jag åkte kostade det 70 o det var ju inte heller helt billigt. jaja, så äre. plus att vi var tvugna att gå därifrån klockan tio eller betala 90 spänn för o va kvar, tror det var nån slags studentfest.
Åkte o hälsade på ewe lite, sen momis, sen hem. är som vanligt trött. förstår inte vad som hänt alltså! min kropp är väl fortfarande inne på asientiden o tror att klockan är halv sex på morgonen nu antar jag. men det är ändå bra på ett sätt, då kan jag ju gå upp ganska tidigt o åka till varamon:)
Ja varamon med sarah är inplanerad för imorgon och så ska jag träffa mattias. tur det, för jag saknar honom jättemycket redan. haha jag är så löjligt kär, men jag gillart!

nu ska jag lyssna på håkan, kolla på x-effect som är sjukt dåligt och sen sova. gonatt!

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0