Visst känns det fint nu hurricane


För tillfället känner jag mig väldigt nöjd. jag är liksom ledig idag hallå!! att det regnar ute också gör ju saken bättre också. att veta att jag inte behöver ge mig ut i skiten o cykla till jobbet.
Idag har jag tvättdag! kanske världens bästa tvättmaskinerna här. man behöver inte ens lägga i tvättmedel o sköljmedel, det fixar maskinen själv! oså tar det högst 40 minuter. hur imponerad är inte jag liksom?:)
Det som jag iofs inte gillar med att det regnar är att jag måste handla lite. är ju pank, verkligen pank, men måste ha typ mjölk o toapapper o sånt viktigt.

Håkan hellström imorgon!! jag är så glad, så himla glad verkligen. hoppas bara inte det regnar imorgon också! det blir ju inte så bra va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0