That's not my name


Tvättat o klart, nöjd är jag för det. Har även tagit mig en liten promenad till macken. hade glömt bort hur skönt det är att faktiskt bara gå och lyssna på musik. blir mer sånt framöver känner jag!
Härligaste låten nu tycker jag är The Ting Tings - That's not my name. Jag gillarn skitmycket!

Vet inte än vad jag o mattias ska göra ikväll, men någon god mat och efterrätt blir det iaf. ska bli himla gott vad det än blir typ, eftersom jag inte ätit någon riktigt mat på typ en vecka. jag är lat jag vet:) mackor, cornflakes och choklad är ungefär vad jag ätit. lyxade iofs till det igår och kokade snabbmakaroner o stekte lök:P festligt var det.

Förresten så är ju kate nash väldigt bra! får tacka min kära josie för att hon introducerat mig:) Shit song exempelvis, kan jag rekommendera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0